Skip Navigation LinksStaff-Detail

Personel Detayı

Doç. Dr. HAMİD CANER  (Fen Öğretimi)

Doç. Dr. HAMİD CANER (Fen Öğretimi)

Görev: Bölüm Başkanı
Bölüm: Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Ofis: EF 202 - EF 206
Tel: +90 392 630 1028 -3019
E-Posta: hamit.caner@emu.edu.tr

İndir "CV (PDF)"

Eğitim

Eğitim

2002

PHD

UNIVERSITE, KİMYA, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

1994

MS

UNIVERSITE, KİMYA, DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

1989

BS

UNIVERSITE, KİMYA, ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Yönetilen Tezler

Yönetilen Tezler

PHD

  • HASAN KÜÇÜK (2024). To Investigate the Effects of STEM Teaching Model in Developing the Critical Thinking Skills of 7 Grade Students in Government School.[PhD Thesis ,Eastern Mediterranian University]. (co-supervised)
  • SELİN TEMÜRLÜ (2024). Synthesis and Photophysical Properties of Multichromophoric Donor/Acceptor Polymers for Dye-Sensitized Solar Cells..[PhD Thesis ,Eastern Mediterranian University]. (co-supervised)
  • ULUS IRKAD (2021). Voicing the Voice of Senior Academic Administrators on Education System in Northern Cyprus.[PhD Thesis ,Eastern Mediterranian University]. (co-supervised)

MS

  • YAĞMUR BİTİRİM (2022). Sınıf Öğretmenliği ve Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümlerinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Liderlik Yönelimleri ve İşsizlik Kaygıları Arasındaki İlişki.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • DİLAY KELEŞ (2022). Sınıf Öğretmenliği ve Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümlerinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Niyeti İle İşsizlik Kaygıları Arasındaki İlişki .[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • EYLEM ERTOL (2022). Öğretim Elemanlarının Örgütsel Adalet (Örgütsel Güven) ile İşe Yabancılaşma Düzeylerinin Örgütsel Uyum Bağlamında İncelenmesi: Bir Devlet Üniversitesi Örneği.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • FATMA AKEJDER KAYA (2021). DAÜ Yabancı Diller ve İngilizce Hazırlık Okulunda Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Algılarına Göre, Okul Yöneticilerinin Sergiledikleri Liderlik Stilleri ile Öğretim Elemanlarının İş Doyumları Arasındaki İlişki: Kuzey Kıbrıs Örneği.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • ÜLKÜ SİNANOĞLU (2019). Kişilik Özellikleri İle Liderlik Yönelimleri Arasındaki İlişki: Eğitim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • AYŞE TANKI (2018). İlkokul Öğretmenlerinin Denetmenlere Yönelik Yeterlik Algıları ve Tutumlarının İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • DAMLA SİMSAROĞLU (2017). Examining Power-Sharing in English Preparatory School Environment.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University]. (co-supervised)
  • SELİN TEMÜRLÜ (2016). The Synthesis of New Comb Shaped Amphiphilic Polymers.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University]. (co-supervised)
  • ERAY MEDER (2014). Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yaklaşımının Akademik Erişi ve Öğrenci Tutumlarına Etkisi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University]. (co-supervised)
  • ESEN BAHADIR (2008). Effects of Computer Assisted Cooperative Instruction on Academic Achievement.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • ECEM EVREM (Ongoing). Devlet İlkokul, Ortaokul ve Liselerinde Görev Yapan Resim-İş Öğretmenlerinin Mesleğe Yönelik Motivasyonları ile Algıladıkları Okul İklimi Arasındaki İlişkisi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • ECEM TOPCU (Ongoing). İlk/Ortaöğretim Okul Yöneticilerinin Program Okuryazarlığına İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • ÖZÜM YERSU YILDIRIM (Ongoing). İlkokul Müdürlüklerinin Toksik Liderlik Davranış Düzeyleri ile Öğretmenlerin Performanasları Arasındaki İlişki .[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].

​​​​​​​​​​​​​​​​​

DAÜ Web Siteleri