Skip Navigation LinksStaff-Detail

Staff Detail

Prof. Dr. SITKIYE KUTER (Eğitim Programları ve Öğretim)

Prof. Dr. SITKIYE KUTER (Eğitim Programları ve Öğretim)

Duty: Faculty Member
Department: Educational Sciences
Office: EF 221
Tel: +90 392 630 1418
E-Mail: sitkiye.kuter@emu.edu.tr

Download "CV (PDF)"

Education

Education

2009

PHD

UNIVERSITY, İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ, EASTERN MEDITERRANEAN UNIVERSITY

1983 - 1998

MA

UNIVERSITY, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ, EASTERN MEDITERRANEAN UNIVERSITY

1983 - 1987

BA

UNIVERSITY, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ, MARMARA UNIVERSITY

Supervised Thesis

Supervised Thesis

PHD

  • NADIRAN TANYELİ (2016). Designing an Evaluation Model for Developing Educational Software Programs.[PhD Thesis ,Eastern Mediterranian University].

MS

  • BÜŞRA YILDIZLI (2023). Çokkültürlü İlkokullarda Demokratik Kültür Bilincinin Geliştirilmesinde Ebeveyn Katılımının İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • SÜNDÜS ÖZÇOBAN (2023). Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenen Öğrencilerin Harmanlanmış Öğrenme Programını Değerlendirmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Doğu Akdeniz Üniversitesi Yabancı Diller Okulu Örneği.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • SİMGE MENEKŞE ÇAVDAR (2019). İlkokul 3. Sınıf Matematik Ders Kitabına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • EZGİ ŞAHİN (2019). Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Öz Yeterlik Algılarına İlişkin Görüşleri.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • ECEM SER (2018). Kolej 6. Sınıf Matematik Öğretmenlerinin Problem Çözme Sürecindeki Uygulamalarının İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • GİZEM DAĞBAŞI (2017). İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine İlişkin Duyuşsal Özelliklerinin İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • ZEHRA ÖZDEMİR (2016). 6.Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değerlere Sahip Olup Olmamalarına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • SEHER ÇAĞLAR (2016). Türkçe Dersinde Öğrencilerin Strateji Öğretimi ve Özdeğerlendirme Yoluyla Özetleme Becerilerinin GeliGtirilmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • HANİFE FALYALI (2015). Ortaöğretim 6., 7. ve 8. Sınıflarda Fen Öğretiminde Problem Çözme Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Öğretmen Uygulamalarının İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • DÜRİYE ONBAŞI (2015). Ortaöğretim Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretme-Öğrenme Süreçlerinde Uyguladıkları Bilimsel Farkındalık Stratejilerinin İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • NİLÜFER PEK (2015). Birinci Sınıf Öğretmen Adaylarının Sahip Olduğu Öğretmen Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • SEDEF ŞEFİKA DEMİR (2015). Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Öğretme-Öğrenme Sürecinde Eleştirel Düşünme Becerilerini Uygulamalarının İncelenmesi.[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • ÖZGÜR TAŞCIOĞLU GÜLER (2013). Faculty of Architecture Students' and Teachers' Perceptions Related to Students' Academic Writing Performance..[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • SONER METAY ULUĞ (2011). Examination of 6th Grade Students2 Perceptions of Computer- Assisted Storybook Reading Instruction in English Language Classes..[Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • TANYA SERENLİ BARKINAY (Ongoing). [Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].
  • HATİCE DAŞCI (Ongoing). [Master Thesis ,Eastern Mediterranian University].

​​​​​​​​​​​​​

EMU Websites